divendres, 17 de març del 2006

Lectures...


A casa llegim molt, tant "ell" com jo, som grans lectors, ni que "ell" guanya, jo soc més dormilega.
No compartim gaire bé, cap lectura, en Terenci Moix, La Maruja Torres i la poesia, això si, aquesta va ser el nostre "punt de sortida".

He acabat fa uns dies La sombra del viento de Ruíz Zafón, un llibre preciós, una bonica història d'amor amb molta intriga.

Avui vull começar un que he demanat a la biblioteca, hi vaig poques vegades però cada cop que ho faig en porto tres o quatre, porta per títol Número equivocado de Carmen Falcón, junt amb aquest, casi sempre llegeixo dos llibres a la vegada, segons el dia, tinc preparat Crucero de verano de Truman Capote.

Tinc pendent de recollir al Robafaves, La Lectora de Raymond Jean, recomenada per un bon amic, i Deu Pometes te el Pomer, de la Sonrisa Vertical, llibre que em varen regalar fa més de 20 anys quan m'acabaven d'operar i que quasi em fa saltar els punts de la intervenció de tant que vaig riure i gaudir amb la seva lectura, amb els multiples canvis de casa el vaig perdre.

Com podeu llegir, aquesta setmana Santa estaré distreta amb bona lectura, espero impacient que arribi perque estic una mica... estressada! :).

2 comentaris:

Albert ha dit...

D'entrada, gràcies per la visita que has fet al meu racó de l'Eixample. Al tornar-te la visita m'adono que vas a llegir "La lectora", que jo també recomano i pots veure la ressenya que vaig al bloc en data 8 Novembre, està una mica allunyada, però si tens ganes de llegir-la ja ho saps. Un petó

Joana ha dit...

Núria reina,.
doncs mira... ara mateix ho trec de la cuina, saps que m'agrada cuinar i darrerament soc molt bàsica, fa temps que no "experimento", ni que no trigaré gaire.
Un petonet per tu.
Albert,
encantada de la teva visita... el teu "racó" és un autèntic "palau" per mi, sempre aportes alguna idea estupenda, sigui de cinema, lectures o teatre.
Gràcies a tu...