divendres, 5 de maig del 2006

Ves per on.... Espardenya i barretina!


Qui em tenía que dir a mi, l'ala vermella, que estaría d'acord, i espero que sigui la darrera vegada, amb en Mas de CiU, jo, que veig apareixer el seu serrell per la tele i canvio de canal, que em molesten en gran manera les seves formes i la seva veu.... doncs avui crec que te raó...
Qué fem, a partir d'avui, governant amb ERC?, ni ideia!.
Se que un pacte de govern no és sencill, jo em vaig il·lusionar quan varem pactar amb ells i amb IC, !!per fi un govern d'esquerres a Catalunya!! i després de tants anys ho vaig trobar maravellós, em vaig tornar a "engrescar".
Bueno.. han passat dos anys, hem tingut molts disgustos, ens han fet patir i ara la gota que vessa el got, diran NO a l'Estatut, massa per mi.
Diuen que ho fan desde la seva posició "Catalanista", punyetes i jo que soc?, tan catalana com ells, però sense espardenya ni barretina, senyors que no estem decidint el color de les cortines del seu despatx, estem decidint coses molt més importants. Per sort, entenc que ara tenim unes altres necessitats i prou que hem aconsseguit aquest Estatut, potser no el millor, però si molt treballat i consensuat.
En fi, que en Mas ha dit que no son responsables i que no és pot seguir governant amb ells, se que ho fa des de una posició partidista, sense cap dubte, però cony, m'empipa molt tenir que donar.li la raó!.
(pd. Aquesta nit he tingut una visió... en Carod i en Piqué, junts, de la mà... fent campanya per el no...., llàstima que no se fer anar el photoshop , sería una imatge tan romàntica... :).

8 comentaris:

Euphorbia ha dit...

Joana, a mi també m'emprenya molt haver-li de donar la raó al Mas, el repentinat, però es que ERC s'està passant un ou. Jo vaig votar-los fa dos anys però t'asseguro que no ho faria ara. Que demanessin que anissim a guixar paperetes com si fossim adolescents tontets ja era prou estúpit però demanar el no em sembla vergonyós.

Crec que tenim un paperot important al govern que ja veurem com ens en sortim.

Anònim ha dit...

Joana, amb l´actitud d´ERC de fer ballar l´ou amb el que tenen que votar els seus partidaris, col•laboradors i simpatitzants, es fer perdé il•lusió, a tota aquella persona que no esta per el tema polític i que no te opinió pròpia d´algunes realitats.

Ells, (ERC) ja tenen consciència de la pífia feta, i ara estan maquillant el bunyol deforme que han fet, estic segur que cada dia diran una cosa diferent per tal d´esmenar, pulir i canviar el sentit de la votació.

Per ser i sentir-se Republicà no fa falta estar inscric en un partit que es diu d´esquerres i que a mes fa servir en va i escarni una filosofia democràtica.

Així dons, estic convençut que al final donaran llibertat de vot a tots els seus seguidors per salvar el bunyol, bunyol que esta desgastant lo que ells volen representar i no poden.

Joan


PD .... lo de Mas es una altra historia.

Albert ha dit...

A veure si ens expliquem, que ERC estigui al govern no vol pas dir que governi. Governar vol dir prendre riscos, vol dir fer coses i no opinar, vol dir fer coses possible i no demanar impossibles, doncs tot això és el que no fa ERC. El Carallod diu que té dret a dir el que pensa, doncs mentida; a un governant se'l paga per a què faci coses i els que pensen que seguin en un càtedra. En una càtedra es pot demanar independència, però en un govern constitucional no. Qui va a França, o he de dir l'Estat francès?, a parlar amb ETA quan és president de la Generalitat en funcions és que no respecte la seva feina, ni el govern, ni la democràcia.

G.L. ha dit...

Hola,

Estic totalment d'acord amb el que diu l'Albert de la Hoz.

Un Saludo Joana.

Ramon Bassas ha dit...

Joana et altri,

De tota manera, un dia veuran que el propi Artur Mas va dissenyar la pífia, quan va pactar amb ells i, a les poques setmanes, ja s'estava treient el tema de sobre pactant amb Zapatero. ERC fa nosa a CiU, i aquests darrers van preparar una "abraçada de l'ós" fent "luz de gas". I ara esperen veure passar el cadàver per davant... això sí, asseguts de nou a la Plaça de sant Jaume.
Ja que ERC no sé què farà, espero que el poble de Catalunya ens ajudi a impedir-ho.

Anònim ha dit...

Ves per on! PP i ERC units pel No (encara que sigui per diferents motius).
Amb tot el que ens vam haver de sentir en el seu moment (Carod a Perpinyà) els que vivim a Catalunya, però em nascut en un altre lloc i anem allà!
No m'extranya que et sentis així, Joana.

Joana ha dit...

Gemma, doncs si, és passen i massa.

Joan, tenint en compte el que sents, políticament, agraeixo les teves paraules, son uns inmadurs aquests d'ERC, no crec que donin llibertat de vot.... no ho veig .

Albert, saps que pensem igual en molts aspectes...., estic completament d'acord amb tu.

El Columnista... gràcies per la teva visita i opinió.. un gust.

Ramon B. jo també espero que guany el si!.

G.f.f. doncs ja em coneixes, visc tot amb passió i ERC m'ha decebut i molt.

Anònim ha dit...

ERC està fent el préssec, però ells saben, igual que tots nosaltres, que decideixin el que decideixin, sortirà un SI a l'estatut.