dijous, 8 de juny del 2006

Avui va de relax....


Burdeos....
Originally uploaded by Mandarina1.


Avui he rebut notícies d'una persona molt apreciada, sempre que em fa arribar un missatge m'agrada, ho fa poquet, però hi pensa, a la fi... els amics han de ser.hi quan cal i quan no, estic segura que ell és d'aquests, hi son sempre. Jo he tingut molta sort amb els amics i amigues, quan ha calgut eren aqui, aprop meu, he rebut consol, petons i ànims, això no te preu. Així que he aprofitat una foto que m'envien i la faig "lligar" amb una poesia que he trobat, del tot preciosa..... duu per nom Dedicat a tu, la dedico a a tots/es vosaltres, els que d'alguna manera sou amb mi, i com no... a tu en especial...ja saps...

Dedicat a tu

Ets amb mi,

ets dins meu,

no te'n vasvius aquí.

Sempre tens un lloc reservat,

uns minuts dedicats,

mentre miro el meu inconscient

que retorna instintivament a tu.

Ets amb mi,

ets dins meu,

no te'n vasvius aquí.

Existeix l'amor fugaç?

No ho sé,

jo crec que pot ser

tu què en penses?

Vull saber el teu parè

Vull que em siguis sincer,

Visc jo en tu?

Hi tens un lloc per mi?

Tant se val,

El teu amor preval

Per sobre de totes les coses

L'esperança sobreviu a tot!

Ets amb mi,

ets dins meu,

no te'n vasvius aquí.

En moments de soletat

El pensament i jo restem junts

Contradient-nos constantment

Amor fugaç?

Però per sobre de tot

Preval l'amistat

Que, amb amor o sense

Sempre hi sera!

SUNSET

De Relats en Català.

1 comentari:

Albert ha dit...

Sembla que les roses de la foto siguin el títol de crèdit del que hi ha al darrera, però el poema guanya.
Un que s'alegre que de tant en tant deixis la política perquè encara que la política sigui important, car ens afecte, també hem de viure.