dilluns, 26 de juny del 2006

Tête avec la tête....


Alguna vegada no us ha passat de no entendre bé un mail i què això ha provocat un mal entès de nassos?, o que algú no ha entés un de vostre i tot és un embolic?.
Algunes amigues, ben intencionades, segur, diuen que escric bé, que m'expresso bé i s'entén el què vull dir. Però de vegades jo no estic tant segura, dic, expresso, escric, amb faltes ho se, però faig l'esforç i escric en català, ni aixi em faig entendre sempre, dir clar què vull, com ho vull i com ho veig i bó i aixi trobo algú que s'empipa amb mi..
Se moltes persones que han tingut algun mal de cap amb el correu electrònic, no sempre ens expressem bé, i al no sentir la veu de les persones ni la seva entonació, no ens entenen ni els entenem igual.
En directe, en persona, això no passa, rés és com una Tête a tête , un mirar els ulls, si alguna cosa tinc maca son els ulls, un somriure, un gest, un tocar una mà, un "picar" l'ullet, una abraçada de despedida, tot això mai, però mai mai és pot canviar per un mail, ni tan sols per una trucada, jo no canvio coneixer una persona ni que sigui 20 minuts per cap mail de 100 pàgines.
Avui he gaudit d'un dia de festa, ho puc fer poques vegades, he anat a Barcelona, he mirat botigues, he anat al Fnac on algun dia espero que no em deixin entrar.... per el bé de la meva economia...., he passejat amb una calor terrible i he dinat amb un xicot jove, agradable i simpàtic que a més ha tingut a bé convidar.me a dinar, el meu fill Daniel.
He tornat a casa fa una estoneta i ara espero en Martí, no penso mirar notícies, avui ja sabeu, a Rey muerto Rey puesto, i no vull espatllar el bon humor que tinc per cap rei, i pensar que soc republicana!!!.

8 comentaris:

G.L. ha dit...

Creo, por mi gran poder de deducción, que no te cae muy bien el Montilla, verdad??? ni siquiera lo nombras.. jeje
La verdad es que yo lo veo como una persona poco popular, más reservado, no se, es como lo del nuevo Papa, es menos carismático, más impopular que el anterior...

Además de eso, el gran cambio de que sea un candidato no nacido en Cataluña..

Quién sería el mejor candidato desde tu punto de vista??

¡Yo voto porque fuera una mujer!

Un petó.

Albert ha dit...

Joana, estic d'acord amb el que dius dels emails. Crec que els que estem a la xarxa ens passa un dia o un altre i és el que tu dius, no es tracte d'escriure bé o malament, la cosa està que la veu o la mirada són més potents; tanmateix, com es diuen tantes coses d'internet, a vegades la gent és poruga
el columnista, tienes razón, Montilla no tiene carisma, pero habría que preguntarse si de verdad para llevar bien un país es necesario el carisma, yo creo que no.

Euphorbia ha dit...

Tota la raó. A la feina això em fot molt. M'esforço a escriure emails llargs amb tota mena d'explicacions, amb diferentes apartats perque el receptor em contesti de forma ordenada i quan rebo la resposta agafo unes emprenyades de caldeu perque no s'enten res del que em diu. Tinc un client que es deu pensar que els email els cobren com els telegrames, per número de paraules, és desesperant...

Albert ha dit...

gemma, m'ha fet molta gràcia el teu comentari. Sospito que com jo ets de la vella escola. Jo vinc d'una època que entre les empreses ens escribíem cartes. A vegades de més d'una pàgina. Quan es tractava un tema diferent a l'anterior, s'escrivia un epígraf que venia a ser un títol. Tot ben clar i amb rigor. Quan acabaves aquell tema. Començaves un altre i tornaves a escriure un epígraf. Tot en castellà i sense faltes d'ortografia. Ara, es fa en castellà o català, collonut, però sembla que les faltes d'ortografia es perdonin i crec que en les relacions institucionals no ha d'haver faltes, entre altres raons perquè si signa un gerent o un conseller o un general no poden haver faltes.

Joana ha dit...

El columnista... veo que estás fino en tus deducciones, me alegra saber de ti :).
No es que no me caiga o deje de caer, me molestan las decisiones salomónicas, me gusta opinar y decidir a mi, recuerdas algo llamado... Primarias?, pués eso.
A mi que sea o no nacido en Catalunya no me molesta nada de nada. Poir cierto.... una mujer me encantaria!.
Albert, què puc dir?, a mi em sap molt de gru tenir un malentés amb qualsevol i més si és una persona que aprecío. Però bueno, no soc perfecte ni pretenc ser.ho.
Gemma, no saps com t'entenc! i per més que intento explicar no m'entenen!.
Un petonet als tres.

Montse ha dit...

Per què no ens expliques el malentès, eh? eh? eh?
vaaaaaaaaaa, vaaaaaaaaaaaa

Arare_curiosa!!!

Joana ha dit...

Arare dona, no siguis dolenta.... és pot dir el pecat però mai de mai el pecador!!.
Ja saps que llavors ens diuen "cotillas",
Un petonet.

Anònim ha dit...

Ostres, ara tinc curiositat jo. Ja saps, soc de poble

Un petonet