diumenge, 2 de juliol del 2006

Vertigen i soparets a la fresca...



Després de dinar a casa del meu Dani, dinar bonissim per cert, he anat a fer una visita a una estimada cunyada, és a l'hospital i un germà, la seva dona i jo, hem passat gran part d'aquesta tarda de diumenge xerrant amb ella, les visites sempre s'agraïxen i aquesta cunyada, Amaparo, és agraïda, hem passat una estona molt agradable i com és troba molt millor ja hem previst un sopar de peix a Arenys, vaja, una tarda de profit i bon ambient.

Arribo i miro el correu, em provoca vertigen veure el contador, ho faig poques vegades però noi..... 6000 valents/es llegeixen els meus rotllos i neures?, quina vergonya!!, de totes maneres dono gràcies per la paciència, jo estic encantada amb aquest espai on sempre escric des de la llibertat i el caràcter tan propis de mi.

Ahir vaig anar a un sopar de carrer, Prat de la Riba, on en Marc i la Mercè any rere any sempre ens tracten com uns senyors/es, bon menjar, bon veure, bon veïnat, i una atenció deliciosa. La companya de lo millor, el meu Martí, com no, en Carles i la Glòria, la Núria i en Toni, en Quim, la Montse, en fi, un grup agradable i entranyable.

En fi, un cap de setmana que no he parat però ha estat un plaer...

1 comentari:

Albert ha dit...

Seré el que fa 006000?