dijous, 14 de setembre del 2006

El Meme de la Núria...

nom



La Núria, amiga i companya, em fa arribar un nou Meme. No serà sencill respondre, he de rumiar una mica, però ho faré, ella, si no ho faig, em pronostica certes "desgràcies" i és evident que em tinc que curar en salut!.
He d'escollir el millor post del meu blog, almenys. el millor per mi. No se si queda una mica pedant, però intento respondre amb sinceritat.
He trigat una estona a decidir, alguns d'aquests post els tinc un afecte espècial, potser per la passió que he posat a escriure'ls, potser algun hi he posat molt de mi mateixa, de com veig el present, de lo molt que les injusticies m'afecten , alguns irònics, alguns tendrets, d'altres afectuosos, també algun reivindicatiu de "volum", un de sensual...., algun escrit amb el cor, el meu, aquest de la foto.... i com no... un un de sexe...., aquest serà l'escollit.
Primer, perquè si no estic equivocada, és el què va provocar més reaccions i respostes, segona, perquè mentre ho escrivia, ja era conscient que als homes no els agradaria massa...., ja sebeu, aquell punt meu feminista, vaig gaudir como una enana mentres ho feia... :).
Aixi que el post que més m'agrada, almenys fins avui duu per nom.... Avui va de sexe!
Per no ser menys, ni patir conseqüències dolentes, passo el meme a:
Vinga, no sigueu dolents i respongueu!.

14 comentaris:

ric ha dit...

Que s'ha de fer?

Joana ha dit...

rbr
Posar el teu escrit del blog que més t'agradi, ens el recomanes d'alguna manera..
I has de passar el "mort".. :)

ric ha dit...

jo no tinc contactes, els meus contactes sou vosaltres.

Montse ha dit...

Que dolentota que etsssssssssss... bé, ho pensaré, gràcies! petonets!

Joana ha dit...

rbr,
doncs mira, m'el dediques ok? :).
Arare... i lo bé que ho paso quan soc dolentona??...
Petonets als dos.

Anònim ha dit...

Continuo pensant el mateix que el dia que vares posar aquest bloc, i potser tendirà que afegir alguna cosa mes, però no ho faré pas.

¿covardia?, noo, simplement prudència i pudor.

Un somriure per la teva gentilesa.

Pd.: Degustar i olorar la fragància de un cafè, en bona companyia, es un plaer propi de la tardor

Joana ha dit...

Anònim,
doncs ho pots dir, no deu ser massa dolent no?.
Jo també tinc cert pudor, ho admeto, però de vegades, quan entro a l'habitació de l'ordinador, el meu pudor és nega a venir...
Ja saps, crec, que adoro un bon café i una bona conversa.
Un petó.

Dan ha dit...

Com t'agrada repartir llenya. Pero ho fas amb tanta gracia....

Anònim ha dit...

bueno joanna como no se que que va el tema o quiza si ,me apetecia escribirte y preguntar ? has visto la pelicula El Jardinero fiel? de tema tiene Africa me gustaria saber si tu la has visto y saber tu opinion un peto Angeles

Pinpilin ha dit...

Hola guapísima!!!

Ya te pasaré otro meme otro día... no me di cuenta de que ya te habían pasado éste.

Un besazo :D

Joana Pol ha dit...

Hola! He arribat aquí perquè cercava coses den Tomeu Penya (tenia ganes de forear una miqueta amb gent a qui li agradi, ja saps, per parlar). No he trobat el que cercava però mira per on, el teu blog m'ha agradat força, trobo que t'ho curres molt i m'agrada aquest estil desenfadat i fresc.

Segueixo cercant! Encara que ara te faré enveja (si és vera que t'agradaria conèixer en Tomeu Penya), perquè jo no tan sols el conec en persona, a més va ser un dels padrins del meu primer llibre en castellà (una mica de solidaritat per part d'un artista que també ha volgut provar d'expressar-se en castellà). És una persona maquíssima, amb un humor fantàstic, amable i molt bona gent. Penso que si de veres el vols conèixer no tindràs cap problema: te rebrà amb els braços ben oberts, perquè ell és així!

Una abraçada des de Mallorca!!!

Joana

Anònim ha dit...

Veus com no sóc l'única que li agraden el teus escrits? No és pas casualitat la coincidència. Jo últimament també m'he afeccionat als relats una mica picants, hi gaudeixo molt.
Petonets.

Rafa ha dit...

Tens posts molt bons, però bona l'elecció que has fet!
Algun Meme hauria de ser d'escollir el millor post però dels blogs dels altres. Segur que algun dia el treuran. Jo no seré dolent i el respondre.

Petons.

Joana ha dit...

Angeles, no la he visto, pero ya mismo miro de conseguirla, te debo un post en tu lengua.
Joana Pol, no saps com m'agradaria tenir la oportunitat de coneixer en Tomeu, ni que no se pas la manera, és clar. Apart, fa un munt que no fa concerts per aqui.
No vull Rollings, ni Madones ni cap d'aquests, vull en Tomeu!.

Duna, no em posis vermella!, saps que compartim aquesta afició.
Rafa, ets un jove encantador i estic segura que seràs un home igual!.
Petonets a tots i totes.