dimecres, 17 de gener del 2007

Arareeeeeeeeeeeeeeeeeeee



La meva benvolguda Reina del Mar, Arare per els amics i amigues, em fa arribar un joc, que de cap manera vol denominar "meme", l'ha inventat ella i com a dona imaginativa que es, el joc te "tela marinera".
Bé, he d'escriure 10 coses sobre mi i qui vulgui respondre ha de dir si son veritat o no, a veure si em coneixeu prou. Les respostes han de ser si o no, ni que també val V de veritat, M de mentida.

Aqui vaig:

1: Vaig tenir el meu primer noviet, d'amagat, amb 13 anys i avui en dia encara ens tractem.

2: Vaig estar uns mesos aprenent a ballar sardanes a la Plaça Santa Anna de Mataró.

3: M'agraden els homes amb barba i peluts.

4: Em vaig casar per primer cop amb 17 anys.

5: El meu lloc preferit de vacances és Murcia.

6: Sempre duc la mateixa colònia.

7: Aquest és el meu primer bloc.

8: He renunciat a l'amor.

9: M'agrada l'opera.

10: Tinc "debilitat" per els homes de color.... negre.

Apa, qui és el valent o valenta que demostra com em coneix?, tu, ja saps quí, no val ok?.
Ara, com no, li he de passar aquest "problema" a alguna víctima i em decanto per la Glorieta i el Javi Naya, els dos sempre aconsegueixen sorprendre'm.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola guapa!
A veure si l'encerto:
1-SI
2-SI
3-NO
4-SI
5-NO
6-SI
7-SI
8-NOOOO
9-NO
10-SSSIIIIIII!!!!

Suposo que n'he encertat unes quantes, oi?

Javi ha dit...

Bueno, ja que em toca continuar el joc, intentaré treure uns quants encerts en la teva quiniela particular.

1- Ni idea, però direm que sí.
2- Tampoc ho sé, però ara diré que no.
3- Per experiència pròpia, puc dir que no.
4- Em sembla que sí.
5- Enamorada de Cadaqués, crec.
6- Per l'olfacte diria que sí.
7- Ni molt menys.
8- No, perque no saps la diferència entre estimar i estar enamorada.
9- No m'ho imagino.
10- Doncs direm que sí, però mai t'he sentit un comentari al respecte.

I ara em toca a mi seguir, veurem que tal.

Anònim ha dit...

1- SÍ
2- Sí
3- NO
4- SÍ
5- NO
6- SÍ
7- NO
8- NO
9- No
10- SÍ
Ple? Je je je
Ara a veure jo!

Anònim ha dit...

Ole,ole! Gràcies per participar, reina mora!

No et conec el suficient, Joana, però si que puc dir, sense temor d'equivocar-me, que MAI renunciaries a l'amor!!!!!!!!!

UN petó ben fort, espero les respostes verdaderes, eh?

ep! t'ho vaig dir, que per la ràdio se't sent una veu molt dolça?