dimecres, 18 d’abril del 2007

No sé que fer....


Tinc apadrinat, fa uns tres mesos, un nen, amb Intervida, un nen del Perú, a la foto s'observa un nen trist i molt primet, Camilo Jeremias és el seu nom.

Ara, després de tanta informació negativa no sé si he de seguir o no amb aquest apadrinament.

El que més em cabreja és que he trigat temps a pendre aquesta decisió i ara em fot que potser quatre malparits, dic potser doncs fins on jo se encara no han condemnat ningú, puguin aprofitar la bona fé de les persones.

Apart que molta gent fa apadrinaments, és una bona manera d'ajudar i en situacions extremes com les que viuen aquests nens i nenes, no podem acceptar que a sobre prenguin el pél, no sols als que apadrinem, també a la pobre canalla si no els arriba lo esperat.

En fí... esperaré una mica, la ruina no vindrà per aquesta donació, però la desconfiança de vegades, em fa un pessic a l'estòmac.

3 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Intervida sembla son seriosos, i no fas pas cap mal a ningú. Jo que tu continuaria. T'he descobert!! ja et vaig deixar una nota on un saps.

Pinpilin ha dit...

Robar está fatal pero robar el dinero de los pobres es lo más ruin que alguien puede hacer en el mundo.

Por desgracia, gente corrputa hay en todos (o casi todos) los sitios.

Yo continuaría con el apadrinamiento, al menos por una temporada... a ver en qué queda todo esto. De todas formas, si desconfías, siempre puede apadrinar en otr ONG. Yo tengo una niña apadrinada con PLAN.

Un beso fuerte, Joana!!!

Anònim ha dit...

Yo creo que la información se ha tergiversado mucho y se dan por seguras cosas que todavía se están investigando. Entiendo tu dilema, pero creo que ante la duda vale la pena esperar a que se esclarezcan los hechos, al fin y al cabo la sospecha no convierte a nadie en culpable..y menos a unos niños que nada tienen que ver con intereses peridísticos o de cualquier otro tipo.
Salud