dilluns, 14 de maig del 2007

Petons amb ensopecs ....


Soc a l'autobús, amb el meu mp3 a les orelles, una mica distreta fins que seu davant meu un jove, primet, cabells de punxa, ulleres inmenses que ara estàn de moda, texans estripats, bambes de tub i una samarreta amb un escrit que mal traduit entenc que diu... fes-me un petó si t'atreveixes, més o menys aquest és el text.
M'adono que va carregat de piercings, un a cada cella, un al llavi de dalt a la dreta i un al llavi de baix a l'esquerra, ple d'arrecades a les orelles i el millor, al mig de la llengua i no para de jugar amb ells, treu la llengua continuament, imagino que és un hàbit, estira ara el de una cella, ara el del llavi, ara toca dins la llengua i tornem.hi.
Tanco els ulls, admeto sentir cert fàstic i per un instant, sols un de petit, imagino que els meus llavis tendres i la meva boca càlida fan un petó a la seva boca.... espanto el pensament tant ràpid com ha vingut!!!.
Siusplau!, qui fà un petó a aquest munt de microbis???.
No em considero pas anticuada, però noi....

7 comentaris:

Dan ha dit...

ell s'ho ha perdut
,-)

Anònim ha dit...

Tot s'ha de provar...
A mi m'han dit que dóna molt de plaer! I
Hi ha que els porta en llocs més compromesos...

querida_enemiga ha dit...

No ets antiquada, ets sensata. Conec molta gent que s'ha hagut de treure el de la llengua per problemes estomacals; gent que a hagut de prescindir del del melic per rebuig del seu cos, i gent que no pot portar-los al nas perquè se l'infecten.

Ja tens la mostra: cau de microbis.

blog de la Anidroj ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Jo tampoc entenc quina gracia té se un ninot de budu.

Em ve una pregunta al cap, com s'ho deu fer aquesta gent per passar pels controls de l'aeroport.

El veí de dalt ha dit...

No tinc re contra els pircings, però hi ha qui en fa un gruyère del seu cos!

Joana García ha dit...

Quina por sortir al carrer un día de tempesta amb aquesta ferretería a la cara!!!!!!