dijous, 12 de juliol del 2007

Del que entenc i del que no....



Avui, dia una mica "plaf" d'entrada, ha acabat sent un dia gaire bé magnífic.
He canviat l'horari de feina, per motius laborals que no personals, apart de tenir en Martí a fora amb l'esplai, m'ha permés dinar amb dues amigues i un bon amic més relaxats del que ho fem tants cops, estimats els tres, un dinar de bromes, de riure, sense manies ni complicacions, amb projectes i abraçadaes.
M'ha permés fer un café a la Rosita a hores impossibles per mi, les 5 de la tarda, passejar el gos tot seguit i una trucada imprevista, però sempre ben rebuda, m'ha dut a sopar amb les meves estimades nenes al Cambados de la paltja, és a dir, un dia deliciós i de bon ambient.
Ara arribo, i mirant amb calma el correu veig un post d'en Xesco, persona, jove i sempre correcte amb la qual sempre he mantingut una cordial relació, malgrat les males influències externes i els cometaris, ell sap bé com penso i crec que també sap que hi soc.
Em convida a fer una volta per el seu bloc, no sabia que tornava a escriure, ja no pasarà més, l'he afegit al meu blogines, em parla de música i jo.... ufff.. ara estic emocionada.
Flamenc, no hi entenc ni una mica, ni gota ni ná de ná!. Però si entenc de sentiments, d'amor, de dolor i passions humanes.... una de les cançons no la conec, la canta Miguel Poveda, maca, maquisima diria. Emotiva.
Però la segona... Falete... tinc debilitat per ell, per com i de quina manera em transmet el sentiment de les cançons, del dolor d'aquest amor, del sentiment....
Total, li prenc la ideia i penjo aquest vídeo, canta la canço a mitges amb Maite Martín, escolteu bé la lletra, sense pressa, sense llegir, tanqueu uns segons els ulls i sols la lletra..... ja veureu!.
(Xesco, perdona que agafi la teva ideia, però avui era un dia indicat per sentiments).

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats, veig que has tingut un bon dia! Jo normalet tirant a dolent...
Mira l'hora i no puc dormir!

Anònim ha dit...

Doncs jo de flamenc tampoc entens gens ni mica, però sona bé!
Respecte al tema primer, l'altre dia em va dir una persona el que li havia sortit bé del dia, i jo li vaig contestar: a mi, l'únic que avui m'ha sortit bé són els fideus a la cassola...

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

De flamenco no hay que entender, basta con escuchar las letras y emcionarse con lo que expresan. Claro que primero hay que tener sentimientos.Cuando se tienen y se abandona uno a ellos, lo mismo te pone la piel de gallina, el flamenco, una sardana,un bolero, una habanera o cualquier tipo de música. Un abrazo.

Francesc Puigcarbó ha dit...

com diria en JOHANN, GALLINA DE PIEL sentit Falete i Mayte Martin.

Xesco Gomar ha dit...

Estic encantat amb el que escrius i veient aquest video al teu blogg. Per cert, sé perfectament qui ets i com ets i ho respecto alhora que ho valoro. Com sempre dic les desavinences són tant importants entre les persones com els punts on estem d'acord. El pensament unitari mai ha de guiar cap grup humà, perque el converteix en pobre i "mesquí". Continuarem a prop per com ets, no pel que penses. Un pto fort Joaneta