dimecres, 22 d’agost del 2007

I jo... feliç com un "xinxol"...

Burriac

Doncs sí, aquests dies com avui, a mi, m'agraden. Ja se, ja ho se.... voleu Sol i platja, voleu calor i jo, mentrestant, escolto la pluja com cau sobre el plàstic que protegeix una roba que no secaré pas avui, mentres el gos s'amaga a la caseta i em mira amb ulls de pena, mentres llegeixo i gaudeixo d'aquesta fresqueta.
Jo, un cop més, agafaré les meves "bambes" i posaré direcció al Port de Mataró, si em plou al damunt m'és ben igual, vull veure Mataró des de la punta del mateix, vull veure el castell de Burriac entre núvols de cotó, cotó fosc i humit, però aixó sempre m'ha relaxat i m'ha deixat respirar a plé pulmó.
Sento persones rondinar, volen Sol i jo.... amb un mig somriure puc comprovar que no soc pas l'única que gaudeix amb aquest dia, un senyor s'arrepenja, una mica més enllà que jo, a la barana del port, mira en el mateix sentit i veig, de reull, com somriu, també disfruta amb aquesta vista i aquest espectacle de la natura.
Agafo el camí de tornada, el vent em ve de cara i tinc un xic de fret, però estic feliç, un veler surt del port i imagino la llibertat que deu donar aixó, passar per damunt les ones, avui una mica rebels i mirar l'horitzó, sense pensar, sols respirar aquesta olor profunda de mar i pensar.... 46 no son rés Joana, i menys... amb tanta gent que està al teu costat.
Gràcies a tots i totes per les vostres felicitacions!.
Veler

1 comentari:

RHA ha dit...

A mi també m'agraden aquest dies, passejar i fer volar el cometa.
Felicitats pel teu sant!!!