dissabte, 19 d’abril del 2008

I han dit que sí !!

Avui he anat de casament, un casament molt maco i emotiu.
S'han casat la Isabel, la meva consogre, i en Jordi, després de 6 anys de viure junts. Els han acompanyat les filles d'ella i la petita Claudia, que és dels dos.
No erem massa gent, però ha estat molt maco.
Un casament "diferent", per lo senzill i acollidor, han fugit de convits convencionals, apart de carisims, i han fet l'àpat en una casa particular, al jardí, entre glicines i lliris, tot proper, l'ambien molt distès i bones converses. I bona teca, no creieu pas que no!.
El ram, per la meva filla Elisabet, aqui en teniu la foto, al braç de la nùvia, molt original no?.
Per cert, demà no aneu a la platja a buscar sol, està tot, però tot, al meu escot :)




9 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs jo pensava anar-hi, vols dir que no ha quedat gens de sol?
Me'n alegro molt que tot hagi sortit bé.
Bona nit, Joana.

Anònim ha dit...

Plou i no fa sol, l´amor s´el mira

Plou i l´amor és fa sol, i ella s´el mira

Plou amor i ells s´estimen

Francesc Puigcarbó ha dit...

sembles l'Angela Merkel. Per l'escot ho dic, ai! que boniques son les regueteres

Striper ha dit...

Valguem deu quina pitrera mes guay i mes morena.Ho sento m'he deixat l'arros.

Elisabet ha dit...

Ei mami!!!!!
Va estar molt bé el casament,molt maco tot.
I el ram per mi!!!!je,je,je!!!!Però vaig tenir que lluitar per conseguirlo!!!!jeje!!!
Muak!!!!Wuapa!!!

querida_enemiga ha dit...

Qué ven mis ojos...

Has anat a un casament vestida de blanc?!?!?!?!!

(Bé, suposo que seria perquè tots hi anaveu o algo... no?).

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Alegria, alegria!!!!!

Després dels teus posts picantets ara comences amb les fotos? jejeje

Joana, em vas dir que posés seny, oi? doncs ho estic fent!!!!!!
No t'has fixat que en el post de "elegy" poso "un noi i una noia" en comptes de "una parella"? pensa, pensa, jejeje, m'he portat MASSA bé!!!!!!

zel ha dit...

que els duri la felicitat...i passa'm una mica de morenor, que he d'anar a casament dissabte i semblo un calamar!!!!

Montse ha dit...

Uixxxx, jo estic blaaaanca, que quan em miro les cames sembla que hagi encès un fluorescent!
passa'm una micona de morenor!!!

Molt guai, el ram, i molt original!!!