divendres, 16 de maig del 2008

Canvis...


Son dies de canvis, alguns no gaire senzills i d'altres difícils de substituir. Alguns esperats i d'altres justos, pendents de fa un any.... si haguessin tingut el lloc "indicat", és clar.
No parlaré de l'Esteve, ja s'ha escrit molt d'ell i aconsello l'escrit d'en Sergi, un cop més. Ell, l'Esteve, cau bé o cau malament, però ha dedicat anys a la ciutat i això s'ha de reconèixer. Hem "bregat" ja unes quantes campanyes i se que ara no serà el mateix.
Entra la Núria, aqui teniu la seva biografía, tampoc diré gaire d'ella, ja ho vaig dir al seu moment, i em va costar no pocs mals de cap, recordeu, ser sincer no està de moda, a l'assemblea i escrit, vaig dir que està capacitada, preparada i en una edat ideal. Ara li toca demostrar aquesta confiança després d'un any no gaire encertat, més aviat bastant desafortunat, però així i tot, confio que ho farà bé.
Ara bé, que tingui present que està a l'ull de l'huracà, ja he vist certa mala llet al blog d'en Pere, no d'ell, d'algún anònim/a d'aquests amb mala llet que corren per aquest ciber espai...
Total, estic contenta, una dona capacitada més al govern municipal, un company en un lloc de confiança que se ho farà bé, i jo aqui, esperant, un cop més, el xàfec, en prevenció ja m'he posat el casc i no llegiré els mails de segons qui.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs segueix esperant... De moment no t'ha arribat cap xàfec! Bon cap de setmana; Joana.

Maite ha dit...

No esperis, segur que no arriva mai aquest xàfec, a vegades ens preocupem per coses que s'arregles soles.
Una abr´çada, Joana i sort.