dijous, 8 de maig del 2008

Perles literàries...


Aquests dies estic llegint molt, però molt!, potser no trobo res interessant a la tele, potser tinc menys son o potser, i crec que és això, tinc bons llibres de "reserva".
El cap de setmana he llegit El noi del pijama de ratlles, us el recomano, emotiu, tendre però dur, molt dur.
Entre viatge i viatge, al bus, estic acabant Cambio principe por lobo feroz, em fa riure, recordar soparets amb les amigues, situacions divertides, d'altres no tant. Com donar la volta a una relació, en fí, una mica tòpic, ho admeto, però m'ha arrancat més d'un somriure.
Deixo alguna frase, a mi m'han agradat i és que no oblidem una cosa, les dones, a certa edat, volem un tigre, els gatets, a la teulada...

¿Quién querría ser una sosa al cuidado de siete enanitos (mineros y cantarines) pudiendo tener un tipazo de su madrastra gótica?.

¿Eligiria alguna mujer morirse de miedo en el bosque, encima cargada con la compra, pudiendo aullar entre las garras de un lobo?.

Ni zapatos de cristal, ni polvos mágicos, ni espejos sinceros!. Unos buenos Manolos, polvazos de verdad y elixires de la eterna juventud.

Nada mejor contra el estrés que unas buenas risas entre amigas, tanto más liberadoras cuanto más se ríen, las amigas, de ellas mismas.

Córtate las trenzas, regala manzanas para dormir a la competencia, fúgate con el lobo y date un baño de espuma con él. Recuerda, mientras las princesas dueren, las brujas vuelan...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bo.
Jo també vull un tigre o un llop!
Les bones noies van al cel i les dolentes on volem!!!

Anònim ha dit...

Sempre va bé llegir, aprofita el moment.
Un petó "lleona" (si parlem ens termes animals...)

Striper ha dit...

Bones recomenacions.

pepi ha dit...

Hola Joana! m'anirà bé saber opinions dels llibres que llegiu vosaltres. Jo a vegades tinc poc criteri

Per cert t'he afegit com a contacte. Ja veus jo vaig a poc a poc. A veure on arribo.

Montse ha dit...

m'apunto els llibres, que ja falta poquet per tornar a marxar i estic fent llistes!