dijous, 21 d’agost del 2008

Un any més?... un dia més....

Soc molt conscient que no tinc la pell tan ferma, que aquest "rictus" impertinent al voltant dels llavis ha caigut un xic, malgrat ser tan riallera. Soc molt conscient que potser veig les coses amb més calma, que ja no m'altero amb tanta facilitat, però si m'apassiono igual....
També en soc de que alguna taqueta, de moment insignificant i gaire bé invisible, ha aparegut a les meves mans, però aquestes conserven la seva força.
No pasen en va, però els porto prou bé.
Conservo les ganes, la "picardia", les mirades intenses que dieun tant en tan poca estona. Conservo la majoría de gent estimada, les meves curves, ni que més suaus. Conservo el meu "canalillo", ni que més petit. També l'amor per els meus. Les ganes de soparets amb amigues, de balls i confidències. Les ganes de fer l'amor i de gaudir, de fer petons....
L'amor per la música, per les caminades per la platja, de bones lectures i bon cinema.
Conservo les estones amb bones amigues, discretes i tolerants. També el bon humor i el meu caràcter...
També la passió per Ribes de Fresser i Queralbs, per les seves muntanyes i valls, la seva fresqueta d'agost i per els bons àpats dels Caçadors...
Conservo, les ganes de viure i espero impacient el moment de conèixer el meu net, i de que ell em conegui, àvies com jo no en corren massa.
Avui faig 47 esplèndids anys, diguin el que diguin!

18 comentaris:

Striper ha dit...

Guapisima moltes i moltes felicitats i molts petons, ja a partir dels 40 no cal estirades de orella. i a mes aquest regal:
http://es.youtube.com/watch?v=zQ7dfF9pIWw

Joan Antoni ha dit...

Per molts anys!

Unknown ha dit...

Per molts anys iaia!

Anònim ha dit...

Moltissimes felicitats i per molts anys!!!

Javi ha dit...

Felicitats pels anys! I que continuis sumant.

Toni Soler ha dit...

Per molts anys, Joana!

Una abraçada

Anònim ha dit...

Felicitats Joana! En llegirte em sembla que mostres una vitalitat que m'és molt propera.Jo també sóc àvia a banda de mil coses més.Si mai llegeixes el llibre :Seré âvia!!! i el vols comentar, compta amb mi.Probablement t'hi sentiràs propera. Sort!
Magiri

Napoleón Bonaparte ha dit...

Per molts anys!

Un Saludo

Anònim ha dit...

muack .... per molts anys ... Lola

Gatxan ha dit...

Moltes felicitats guapíssima!!!!!!!!!

Dr. Flasche ha dit...

Joana,

M'ha agradat aquest post. Crec que és un molt bon autoregal d'aniversari, perquè diu moltes coses.

Feliç Aniversari,

David

Anònim ha dit...

I per molts anys més!!!!!
T'estimo, Joana!

Joana ha dit...

Gràcies.... com sempre.
Ptons a grapats.

zel ha dit...

Moltes felicitats, m'encada que ho diguis així, jo en tinc 5 més d'esplèndids igual que els teus, què coi...
felicitats, felicitats. felicitats!

Isa ha dit...

Amb una mica de retard, però... per molts anys!

Maite ha dit...

Moltes felicitata, Joana, quina sort que tens.
Una abraçada.

Francesc Puigcarbó ha dit...

MOLTES FELICITATS, AMB UN XIC DE RETARD, COM DIU EL TANGO:
CUARENTA Y SIETE AÑOS NO ES NADA.

pepi ha dit...

Hola guapetona:

Avui he entrat al teu blog i quina és la meva sorpresa: l'aniversari de la JOANA!
Encara ets més jove que jo. Encara que sigui amb retard et desitjo moltes felicitats. Petonets guapa.