diumenge, 28 de desembre del 2008

Males bèsties i assasins....


Només ho puc denominar d'aquesta manera.
Diu El País: La incursió es va produir a l'hora que els nens sortien dels col·legis.
Ningú posa en dubte que si t'ataquen t'has de defensar, ara, per aquests que encara defensen Israel, Hamàs ha matat 1 israelià, Israel més de 270 palestins, una defensa "contundent "i sobre tot, han mort una gran part de civils, nens i nenes, àvis i àvies, dones.... l'objectiu no és Hamàs, és tot el poble Palestí, aquest que ja viu confinat, en camps de refugiats i sense cap dret, sí, aquest que volen exterminar, sense més.
Lo pitjor, diuen que "l'operació d'extermini segueix oberta", malparits!.
I nosaltres aqui seguim, preocupats per l'àpat de fí d'any....
Lo dit, assasins.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

"Tierra Santa"...
A en Rouco Varela potser l'hauria de preocupar més això que no pas el model familiar al nostre país; no sé, crec jo.http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=574253&idseccio_PK=1021
I a mi no em preocupa gens ni mica l'àpat de Cap d'Any, ja ho saps.
Un petó, Joana.

Anònim ha dit...

Cada vegade em coste mes sentir sol.liradidat amb en el poble jueu, i espanta les ideas que ha vegades et fant tenir, a la sortida del col.legit i de una manera tant bestia;la fotografia es una historia tota sola, jo no ser que faria si veies alguns dels meus aixi,por em fa

Toni Soler ha dit...

Molt fort.
Violència, violència i més violència. On son els jueus de bon cor?

Francesc Puigcarbó ha dit...

a hores d'ara ja passen de 300m morts i 900 ferits. A mi que m'ho expliquin.....

Francesc Puigcarbó ha dit...

em permeto d'agafar la foto pel comentari d'avui, ...és la que necessito, gràcies i bon any per dir alguna cosa. Cuida't

zel ha dit...

Malparits, cabrons, exterminadors...de tot, Joana, avui escoltava la Tsipi Livni aquella dient que Hamàs va a matar nens israelians...saps quants israelians han mort en aquest conflicte? 4!!!! Qui els va parir, no tenen perdó...

Ui, massa enrabiada, petons!