dimarts, 9 de desembre del 2008

Records.... resultat positiu....


Mireu bé.... sí... malgrat el decorat, era l'habitació dels nois de la família, anys 70 for ever, malgrat els rinxols i la disfressa, la meva mare va insistir i tenia només 17 anys acabats de fer....
Sovint em pregunten si em penedeixo d'haver donat el pas tan joveneta, i no, sempre disc que és de lo millor que he fet a la vida, d'aquí aquests estupendos fills tan grans que tinc i jo.... encara soc una nena :)
Tal dia com avui, el 9.12.78, em vaig casar per primer cop, aqui la Joana amb el seu pare, en Joan, mort fa ja gaire bé 12 anys. I han passat 30 anys....
Va ser un gran dia, encara que no fos el casament que nosaltres hauriem volgut, ho va ser, ja ho crec.

4 comentaris:

Montse ha dit...

Caram, Joana! Veig que som reincidents ;)

Un petonet, i moltes felicitats per tot el que has fet i pel que fas!!!

No, rien de rien, no, je ne regrette rien...

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Gràcies per les teves paraules en el meu blog.

Francesc Puigcarbó ha dit...

VAS FER BÉ, després tot va com va, però tant jove i tenir fills ja grans és molt bó per gaudir-los. Amb l'Anna, la petita ens portem quaranta anys i sempre penso que li he fet gairebé més d'avi que no pas de pare. Ara, ahir vaig penjar a Collonades una noticia d'una dona India que n'ha tingut per inseminació (una nena) amb 70 anys. Deu n'hi do. Ah! i el pare 72, aquests faràn directament de besavis-

Toni Soler ha dit...

Joana... mé quedo sorprès. D'aquest paper pintat he posat jo en les parets!!!

Ets/som afortunada/afortunats de tenir el que tenim.

Petons i felicitats