divendres, 30 de gener del 2009

Plaers..... (confesables)


En soc adicte des de que era molt joveneta.
És d'aquelles coses que amb l'edat esperes deixar, però com aprens a valorar millor el sabor, cada vegada t'agrada més... i quan més t'ho volen prohibir... més practiques.
Cada matí, i més d'una vegada. Cada tarda, després de dinar, sempre amb el mateix plaer, sempre em ve de gust, no importa quin dia de la setmana sigui, sempre estic preparada!
La seva olor ja és un plaer, aquelles primeres gotes, més espeses, més saboroses, mes calentes...
M'agrada practicar cada dia, no vull perdre les bones costums. Sola o en companya és pot gaudir de la mateixa manera, fins i tot en grup....
Tantes varietats, tants països, tants colors...
No ens podem quedar amb el de sempre, va bé canviar, degustar, saborejar i més que res... olorar...
L'agafo, l'escalfo, la deixo rajar fins que no queda una gota al seu interior. Llavors, així, quan el tinc ben calent, el prenc, sempre acompanyat del líquid blanc, sempre fins el final...
No val la pena si no arribes fins la darrera gota...
Adoro el café....

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, Joana; primer em pensava que parlaves de"bombons", després de xocolata... però no, vols dir cafè... Jo també el prefereixo amb llet.
A més a més de tot el que anomenes, com desperta, tonifica, alegra, i com molt bé dius: fins a l'última gota!
Bon cap de setmana.

Vanessa ha dit...

Les teves odes als petits plaers són antològiques, Joana!

Albanta ha dit...

Nena!! que bona ets despistant-nos...
Crec que tinc una ment massa calenturienta!! No saps el que m'has fet pensar!! Jjajajaja

Una abraçada

Striper ha dit...

Coi jo que pensava en altres coses jo també adoro el cafe tinc un al costat, i sies en bona companyia millor.

Jesús M. Tibau ha dit...

tot allò que vius amb passió t'alegra la vida.