dijous, 26 de febrer del 2009

Guardies?, què son això?



Soc una persona que vaig a peu gaire bé a tot arreu, menys els dies que decideixo fer la burra i agafo el Mataró Bus, que son els menys.
Intento baixar a la meva feina per carrers poc transitats, una bona part son zona de vianants.... bueno, és un dir eehhh.
El carrer Sant Francesc d'Assís sempre està ple de cotxes, la majoria de rajoles estàn trencades, ahir mateix en tornaven a posar de noves.
Ahir dimarts, al migdía, a les 12:10 minuts, la Riera de Mataró tenia aquest aspecte. Des de l'Ajuntament fins la Presó, tota una filera de cotxes i ni ún guàrdia posant cap multa, devien ser tots a fer café.
Va donar la casualitat que davant de Ca l'Uñó vaig trobar en Quim, ell, sempre tan preparat diua la càmera de fotos i em va fer el favor de fer aquestes imatges.
Suposadament, en aquest tram es pot estacionar 10 minuts, descarregar i marxar. Dono fe, però ben seriosa, que he vist cotxes que han estat més d'una hora i cap, però cap! guàrdia s'ha acostat per la zona.
Imagino que caminar de la porta de l'Ajuntament amunt deu ser massa cansat. Per cert, la part de baix de la Riera està exactament igual.
Quan la pilona del carrer St. Josep està pujada, la cosa millora, és evident a la foto de baix, però molt poquet.
Total, zona de vianants?, no gaire.



2 comentaris:

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Uf, crec que aquests és un dels TEMES tabú per l'Ajuntament, jo m'he queixat més d'un cop. A l'hora d'entrar i sortir de les esoles és un escàndol. Davant l'escola el Turó, cotxes a doble fila, allà hi ha el poli, en el semàfor, deu ser per si s'espatlla. Al haver doble fila molts dies quedes encallats, es talla la circulació. Al carrer del salesians tot el carrer amb cotxes a sobre la vorera, algun cop hi he passat i baixo pel mig del carrer, NO pots anar per sobre la vorera. Davant l'escola Machado, a la cotxes aparcats a la rotonda, asobre la vorera, difícil veure si et ve algú a la rotonda quan hi vols accedir.
I a la rotonda de la plaça granollers, molt més gran, han posat càmeres perqué la gent no aparqui.Té lògica?

Després PER LA NOSTRA SEGURETAT no podem anar a més de 80Km/h, QUINA BARRA,

I davant l'escola de la ronda del cros, han posat límit de 30Km/h, càmeres per no saltarte ni el semàfor ni la velocitat, i bandes de reducció, sincerament sembla una cursa d'obstacles.


Perqué no posen les càmeres a la riera, salesians..... per el doble fila i mal aparcament?

És un tema que m'encén força, ja que s'aplica la llei per desigual, i per acabar, un cop que estava descarregant unes fustes a casa un amic, al marxar em va venir un poli a donar-me el toc, jo em vaig començar a justificar (el CiD) estava ple, no hi havia més lloc, etc, i al final el poli em diu "si continues parlant et multo". Si, senyor visca la democràcia!!!!

zel ha dit...

I no se t'acudeixi pas parar ni un minut en un lloc de zona blava, que tens el tiquet groc assegurat, segons on...