dijous, 4 de juny del 2009

De com la vida va.... i ve....



La vida te aquestes coses, veus anar i venir persones, a la teva vida, i de la mateixa manera veus situacions, pelicules, músiques que ens han marcat d'alguna manera...
Fa uns dies em vaig fer un tip de riure buscant una cançó per en Martí a internet. Ell, tot entusiasmat, m'explicava que l'havia ballat en el seu viatge de fí de curs al mes de març a Mallorca. A mi em costaba d'entendre que li pugui agradar, cap de les dues que li vaig buscar, però resulta que les va ballar amb un bon grup de jubilats i jubilades que feien estada al mateix hotel!.
Ho trobo divertit, i mireu que em costa darrerament trobar coses divertides, per la sola raó que son cançons precissament d'això, de jubilats i jubilades, de ballar als casals etc... i que un grupet de marrecs de 12 anys ballin aquestes cançons i comparteixin la diverssió amb jubilats.... ho trobo del tot encantador.
Ara, ell les porta al mp3 i al mòbil i fa que les balli amb ell...
Cançons que potser, sols potser, fins i tot els meus pares varen ballar!
Una diu més o menys.... (consti que m'ha dedicat la mateixa), La abuela fuma, la abuela bebe, la abuela baila, la abuela siempre hace lo que quiere.... i mentre l'escoltem ell va seguint tots els passos i gestos!!
I ara està del tot marxós amb Sopa de Caracol....
Aquestes estones no tenen preu.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Al meu li agrada la Lambada...
És bo riure i distreure's de tant en tant. Per cert, quan esmorzem?
Un petó, Joana.

Martí Torres ha dit...

A mi sí que em fa gràcia, que una cançó que pensava que tenia uns 10 anys màxim, en tingui tants! I el millor és saber que tu, mama, la saps. Ara, només queda ensenyar-te a ballar-la, no com els del vídeo, però a mi me'n van ensenyar un que estava prou bé. I no, no el penjaré al bloc, eh...! :)
Martí