dimarts, 21 de juliol del 2009

Va de preguntes....

Per la Pepi

Fa uns dies que llegeixo un blog nou, per mi, d'una dona jove, el blog porta per nom Luthien, i he trobat allà aquesta mena de "meme", com m'ha fet gràcia, doncs el faig!
Una mica més de "Joana".

Jo tinc: En aquest moment, gana.
Jo desitjo: ummm, tranquilitat?
Jo escolto: en Tomeu Penya
Jo li tinc por: a qualsevol mal, enfermetat o mala bèstia que pugui afectar i fer mal els meus fills i el nèt....
Jo perdo: la paciència...
Jo em barallo: Per defensar els meus i els ideals, per res més.
Jo necessito: Estimar.....
Jo li dec: diners a la Caixa, com no!
Em fa mal: la mala memòria d'alguns i algunes.....
Tens un diari? fa anys que no... però recentment n'he obert un altre, per tenir fresques certes coses.....
T’agrada cuinar? Molt!
Tens un secret que no hagis explicat a ningú? Sí...
Creus en l’amor? Sí
Et vols casar? NO, nunca mais!!
T’agraden les tormentes? Sí estic acompanyada, sí.
La persona més rara? Je je m'ho callo, jo mateixa ho soc de vegades....
La persona qui millor et coneix? La meva filla.
El professor més avorrit? Ufff fa massa anys....
La persona que és la teva ànima bessona? Ni idèia....
La persona que més et va ensenyar? En Martí, el meu fill petit, m'ha ensenyat a lluitar i tenir un xic de paciència, també m'ha ensenyat que ell és feliç malgrat no li pugui donar tot el que m'agradaria.
La persona que més enyores? En Martí, ja fa 6 dies que va marxar....
La frase que més fas servir al msn?... ostres... fa mesos que no l'obro!
El grup que més t’agrada? Queen..
El teu desig més gran? Insisteixo, viure tranquila i si fos possible, lluny d'on ara ho faig...
Aniversari: 21 d'agost
Signe: Lleó..
Color de cabell: castany ni que les maleides canes avancen....
Color d’ull: Marrons claret....
Número: 6
Mes: febrer.. ben fret...
Estació de l’any: Hivern.
Esport: Basquet, per veure....
Muntanya o platja: Muntanya d'estiu, platja a l'hivern....
Barça o Madrid: Baaaaaarça!!!
Sol o neu? ufff... un entremig?
Cotxe preferit: No hi entenc gens ni mica.
Durant les últimes 24 h, has ... :
Plorat? No
Ajudat a algú? Crec que sí.....
Comprat alguna cosa? Sí, fruita.
Estat malalt? No
Anat al cinema: No
Sortit a sopar: Sí.
Dit “t’estimo”? Sí.... en 3 llengües...
Perdut algú important? Crec que no.
Abraçat a algú? Sí....
Discutit amb algú? Sí... amb el gos!!, està molt pesat!
Somiat desperta: Je je sí....
Alguna vegada podríes...:
Menjar-te un cuc? NO!
Matar a algú? No
Tenir sexe amb algú del mateix sexe? No, ni que si el tingués, se amb qui, però està clar que mai passarà!
Cantar en un karaoke? Noooooooo.
Ser vegetarià? Ho soc una mica.....
Anar begut? Segur que no, no m'agrada gensd beure...

6 comentaris:

Duna ha dit...

No digas nunca de este agua no beberé.

Andrea. ha dit...

Ei merci Joana, per la publicitat.

T'ha quedat molt maca la cadena.

Fins aviat.

Montse ha dit...

uix, vaig a copiar-lo i si tinc temps, també el faré.

petonets, reina delMaresme!

pepi ha dit...

Quina entrevista més complerta que t'has fet.

Besicos

Maite ha dit...

M'ha agradat Joana, i jo també l'he fet al meu blog.

Elisabet ha dit...

je,je,je..............