dijous, 28 de gener del 2010

Dolcet, com ell...



Llegeixo fa molt de temps el bloc de l'Striper, home dolcet, afectuós i "picant", sempre consegueix que em desperti de cop amb algún escrit, relat, etc...
Intueixo que sota aquest cap, i pell, d'homenot una mica pujat de tó, podem trobar un home molt tendret.
Fa uns dies ens va fer saber que organitzava un concurs de relats, eròtics, sensuals, cada persona podía decidir com de "picant" el volia fer, només un element era comú a tots, la xocolata....
Jo li he fet arribar un, no gaire llarc i més sensual que no pas sexual, espero que li agradi.
Si us animeu a participar, ja sabeu a casa de qui teniu que anar.

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo ja ho fet també.....amb molta xocolata i poc explicit ;)

Duna ha dit...

Jo també he enviat ja el meu escrit...

Striper ha dit...

Ostres moltes gracies per aquest post. Umnb Petonaz, qui es la Duna com a Duna no he rebut cap.