dilluns, 1 de febrer del 2010

"Salto a la fama"...


Ja et val Joana!!
Ja fa un temps, crec al setembre de l'any passat, va contactar amb mi una noia que es diu Mireia i és la Gestora de continguts de la web Dones en Xarxa. Em va dir que llegia el meu bloc i em volia conèixer i tenir una entrevista amb mi, una mica més i caic de cul!
Va costar bastant que em decidís, no és pas una cosa que em faci especial il·lusió, però la seva insistència, i sobretot la seva simpatia, em varen convèncer.
Vaig anar fins el seu poble per xerrar una estona amb ella i és una passada de dona, no ja per les mil coses que fa, també per lo decidida i simpàtica que va ser. Varem pasar una estona molt agradable al voltant d'una taula i un café.
Un dia vaig mirar si havia sortit l'entrevista però no la vaig veure. Ara, que ella vol preparar un sopar a Mataró, al qual em convida a anar·hi, he pogut veure l'entrevista a la web i encara que em fa vergonya, doncs la poso, una cosa més per conèixer la Joana.
(per cert el logo nou és un regal del meu Martí)


"S’hauria de publicar la foto, nom i cognoms del maltractador d’una dona"

Entrevista a la bloguera mataronina Joana Torres
divendres 25 de setembre de 2009


Dona amb caràcter, decidida (potser massa...), enamorada de Cadaqués, del País Basc i dels seus fills. Apassionada i defensora del que creu amb contundència. Boteriana, divorciada i tranquil·la. Així és com es descriu la bloguera Joana Torres. Aquesta mataronina de 48 anys, mare de 4 fills i àvia del petit Dídac, ha viscut des de molt jove situacions difícils, cosa que l’han fet més valenta. Aquesta és l’entrevista que va concedir a Dones en Xarxa.

Joana, com va sorgir la idea de crear-te un blog?

No tenia ni idea del que era un blog i el vaig crear a través del que podriem dir va ser una aposta. Ja fa tres anys que escric tot el que em succeeix, les meves experiències i inquietuds.

Creus que les xarxes socials d’Internet poden ajudar a les dones a visibilitzar-se i a empoderar-se?

Un sí contundent! Moltes dones han sortit al ciberespai a través de la creació d’un blog. Allà, la majoria poden escriure què senten i com es senten, encara que moltes ho fan amb pseudònim.

Com veus el paper de la dona en les noves tecnologies?

Crec que les dones estan al dia de les noves tecnologies, encara que tenen la tendència de prioritzar altres coses com, per exemple, la família. És deformació professional.

Pertanys a alguna associació de dones?

Vaig començar amb Dones per la Igualtat però m’estic rumiant entrar a Dones de Rocafonda, que és el meu barri.

En el teu blog, a l’apartat d’interessos, dius que ets anti-violència de qualsevol tipus. Què opines de la lacra de la violència de gènere?

Sincerament, sóc defensora de la dona maltractada, i sóc de la opinió que s’hauria de publicar la foto, nom i cognoms del maltractador. Crec que, tot i que s’han fet certes millores, encara no hi ha mitjans suficients per combatre aquesta situació. La gent s’ha de conscienciar molt, però encara no hem arribat a fer-ho.

Com et descriuen els que et coneixen?

Diuen de mi que visc en un núvol musical. La resta dependrà de si m’estimen o no. Mai m’ha agradat fer mal a ningú amb les meves opinions, però val a dir que sóc molt sincera i transparent.

Veure en línia : Entrevista realitzada per Mireia Fontrodona de Dones en Xarxa

6 comentaris:

Montse ha dit...

Eiiiiiiiiiiiii, guapaaaaaaaaaa! no, si al final totes serem famoses i mimades, serem unes VIP'S jajajaja!

un petonàs!

Striper ha dit...

Es que el glamour per se famosa el tens de natural nena.

Garbí24 ha dit...

Comencem a preparar l'alfombra vermella , tu el vestit i talons.
Enhorabona.

Anònim ha dit...

Ser famosa per coses d'aquestes està bé, molt bé!
Unes respostes molt... Joana, je je je.
Un petonàs.

Joana ha dit...

Clar i català, com ha de ser i com ets.
Wapa...moltes felicitats!!!!
Aviat a l'Hola :)))

pepi ha dit...

Que guai Joana. Felicitats