divendres, 5 de febrer del 2010

Un capullo més....


Ho sento, amb totes les lletres, capullo!.
Adolfo Domínguez, declaracions que trobo al diari Público.

Adolfo Domínguez cree que hace falta combatir el "elogio de la pereza" que defiende la izquierda..

Un empresari més que culpa de la crísis als treballadors i treballadores i arreclaría la mateixa fent que paguin els de sempre, els que treballem. És clar que veient qui l'acompanya a la imatge, calen poques paraules.
Aixó sí, molt criticar però sempre que pot xucla la "mamella" de les subvencions públiques, per ell sí, per els i les treballadors no.
Sort que no tinc res de la marca que te aquest "senyor", si no, avui ho fotia a la brossa.
(Domínguez, acompañado por Nuñez Feijóo, a su llegada a la conferencia. EFE.)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Je je je, capullo i gilipolles!
Doncs he mirat al meu fons d'armari i tampoc tinc res de la "firma" d'aquest dissenyador... El què sí tinc (i mira que m'agrada) és una colonia que a l'ampolla ja si li veu el cul, canviarem de marca!
Bon "capde", Joana!

Garbí24 ha dit...

Crec que t'has quedat curta amb la definició del paio.
Quins collons que tenen!!!!

Montse ha dit...

ostresssssss, jo si que tinc un parell de coses "de la seva firma", però a partir d'ara ha begut oli, amb mi. Una compradora menys!!! si és que s'ho busquen!

kika ha dit...

jo no tinc res d'ell, però l'hi he comprat vàries vegades per regalar. ara s'ha acabat!