divendres, 18 de juny del 2010

El "despiporre"...


M'he guanyat més d'una, i dues, males cares per parlar del Mataró Bus quan funciona malament, que per desgràcia és massa sovint.
Les línies 1 i 2 varen canviar de recorregut amb motiu de les obres de l’Avinguda del Perú fa cosa d’unes 7 setmanes.
Bé, després de tots aquests dies ahir a la tarda, sense cap avís a les parades, ni als busos, varen recuperar el seu recorregut. A les 15:47 el vaig agafar a la Carretera de Mata i durant la tarda varen fer el canvi.
He estat pendent cada dia de veure un avís d’aquest canvi però res de res.
Ahir vaig anar al tanatori a donar el condol a la meva estimada amiga Encarna, el seu marit ha mort, ens estimem molt i jo li volia donar una forta abraçada.
Per baixar vaig agafar la línia 1 i quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure que recuperava el seu trajecte.
Varen fer el canvi a mitja tarda, sense avisar ningú, sense posar cap paper i aques matí el bus avana mig vuit, se li ha escapat a casi tot hom i les persones ho hem comentat, no han fet cap avís.
Al bus avui encara hi havia aquest avís que podeu veure a la foto, 2 mesos porta allà penjat, però no han posat un dient lo contrari. (la imatge és dolenta, el bus en marxa i un mòbil nou...)
Però “no” és una queixa ok?, que no vull males cares.
(quins pebrots)

4 comentaris:

Isa ha dit...

Quins pebrots els del bus! Em fa una ràbia immensa quan es juga amb el temps de la gent...

Ho sento molt pel marit de la teva amiga.

gatot ha dit...

en llegir-te m'ha vingut al cap una cançó, em sembla que de la E.L.O., que explicava la història d'un noi que es queda atrapat al metro de per vida perquè li pugen el preu del bitllet mentre està en trajecte, ha de fer transbordament i ja no pot perquè duia els diners justos...

amb les arbitrarietats que es veuen i que encara veurem, me'n adono que ja no tenim res més que orxata a les venes...

potser caldrà que mani el pp vuit anys, per tornar a poder arrancar llambordes!

Garbí24 ha dit...

bona manera d'incentivar a la gent a fer-ne ús....

Unknown ha dit...

Jo també estic fins els prebrots de canvis de recorreguts a Rocafonda!