dissabte, 9 d’octubre del 2010

Sexual...


Una de les avantatges de tenir amics gais és que pots parlar de coses que amb un heterosexual no fas, almenys i gaire bé segur, no ho fas amb la mateixa sinceritat.
He comentat sovint que el meu millor amic és gai, i apart, és el marit que totes voldríem tenir. Atent, afectuós, bona persona, molt actiu sexualment, tendre, sap cuinar i fer de tot, educat, net, culte....
Bé, ell és qui m'ha dit per quin motiu no trobo parella, és clar que jo tampoc en busco, ja en vaig tenir prou!!
Segons ell acollono, perdoneu però és la paraula que ell m'ha dit. i per quin motiu?, doncs soc massa sexual, qualsevol home interessat en mi te por de no estar a l'alçada.
Parlo de manera lliure del sexe i és clar, ells, que sempre han tingut l'excussa de que nosaltres patim mals de caps inventats, doncs quan en troben una que mai en te, de mal de cap, surten espiritats!!.
Li he preguntat si això era dolent, m'ha respost a l'instant que no, que ell si un dia prova dona seré jo, però ha volgut reflexionar com a home sobre el motiu.
Aquesta nit donant voltes al llit mentre llegia, anava pensant en la seva reflexió i m'ha vingut un somriure als llavis.... El seu consell ha estat que el dia que vulgui trobar parella sigui més "pànfila", encara ric.
Realment encara no n'he trobat cap que estigui a "l'alçada" de les espectatives. La majoria, "boquilla".
(Vaja, acabo de liquidar qualsevol possibilitat per ser sincera, mecachis, vaig a veure si endreço les darreres capses de llibres)

12 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Tots els homes busquem una dona llançada i quant la trobem ens acollonim.......quina vida de mal entesos!!!!!

Montse ha dit...

De pàmfila res, reina mora! Tu al teu aire, segur que en trobes un a la teva alçada!

Francesc Puigcarbó ha dit...

tu a la teva, que la pànfilña es una altre, com bé dius els homes molta boquilla i a l'hora de la veritat llufa. Aixó que dius dekls homosexuals es veritat, jo tenia un compan y de treball amb qui havia tingut converses que amb altres persones no havia gosat parlar-ne.

Anònim ha dit...

Je je je; bona, Joana! Les dones i els mals de cap.

Mireia ha dit...

joana, avui no estem d'acord, jo he parlat DE TOT amb un bon amic meu que és hetero. Jo crec que això que ens dius és més un tòpic que altra cosa.

Pel que fa a "buscar parella", bé, crec que això arriba quan "toca"
Petons

TERESA ha dit...

Jo en canvi avui no puc estar mes d'acord amb tu; ser del que parles; els homes han arribat a dir ...... per escusar.se de la meva manca de mal de cap, jeje, jo deia no te res de veura una cosa amb l'altre; acollona una dona aixi pero felicitats i a viure

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

No se, no se … és un tema per parlar-ne i fer reflexions en veu alta, el sexe es cosa de dos (normalment) i no és qüestió de dominar ni ser dominat ni d´acollonir per dir, demanar, o exigir tal o qual cosa.
No trobes que certes maneres fan perdé l´il•lusió de la trobada? U dic per el fet que mols homes no tenen tacte en res, i és comporten com animalons, no crec que cap noia és senti estimulada per aquests tractes ... o si?
Clar que davant d´una negativa sempre es pot dir que las uvas estan verdes.

Albanta ha dit...

Jeje, Joana...
Nena, segueix així, sense mal de caps inventats, ...m'encanta, ets de les meves!!

zel ha dit...

O no, de vegades inventem el mal de cap perquè realment el sexe no ens interessa, que hi ha de tot i temps i ganes i homes i homes i situacions...

Albanta ha dit...

He deixat algo per tu al meu blog, si vols passar-te a arreplegar-ho...
Besets des del Sud

Striper ha dit...

OH DE VEGADES ELS HOMES SOM UNA MICA COVARDOTS.

mar ha dit...

jo tampoc en tinc de mal de cap d'aquests...
i m'agrada parlar de sexe amb qui vulgui abordar seriosament la qüestió i que la conversa no es quedi en els tòpics rancis i falsos que corren...

m'agrada el que escrius!

petó Joana!