dissabte, 18 de desembre del 2010

De "temporada"...




Ni sóc la primera, ni sóc la darrera, que aquests dies ens posen una mica "toves", no sé si és la foscor de les tardes, els detalls rebuts, les visites, no sé....
En arribar aquestes dates, sempre, ni que no vulgui, em ve al cap un munt d'instants de l'any que s'acaba, l'any que ens diu adéu i continueu...
No sóc, ni seré mai, creient, però aquests dies m'emocionen els retrobaments, els fills a casa per Nadal, la insistència en què faci el menú de l'any passat... uns entrants, l'escudella, l'ànec a la taronja.... i jo, que m'agrada provar coses noves, volia fer espatlla de xai sense os, farcida i amb salsa de dàtils...
Fent el repàs anual em dono compte que ja fa més d'un any que vaig plegar de l'antic departament, més d'un any coneixent gent nova i treballant d'una altra manera, amb un altre tarannà.
En Dídac a fet 2 anys, ara està en una etapa preciosa, per gaudir d'ell.



En Martí al febrer en fa 14.... encara anem junts a tot arreu, com per exemple, de vacances.



Em miro al mirall i no veig gaires canvis, de moment no tinc arrugues, ni que si tinc més cabells blancs...
Ha estat un any ràpid, un any que ha passat una mica estrany, sense massa ensurts i amb una greu equivocació comesa el 27 de setembre i que si tot va com cal, s'acaba el 7 de febrer, però potser ha estat l'única cosa que ha alterat un any que no ha estat gens malament.
Un any on he dit adéu a una molt estimada persona i on vaig descobrir, no sense certa pena, que els motius culturals pesen molt, marquen molt i jo... ja estic gran per massa canvis. Per sort, en guardo un deliciós record. M'han estimat, i molt, he estimat, potser no tant o de la mateixa manera.



No, certament, no ha estat un mal any, com diuen per sud Amèrica, sóc una "tía suertuda", malgrat tot.

8 comentaris:

Elisabet ha dit...

Estas estupenda!!!!I si el 7 de febrer tot es posarà al seu lloc, ja ho veuras,muak!!!

Anònim ha dit...

Me n'alegro, i molt, que malgrat l'"acomiadamen, la resta hagi estat positiva. Felicitats "suertuda"!!!

gatot ha dit...

jo tampoc sóc "creient" i no m'agrada especialment l'ambient general dels propers dies; si pots estar a prop dels que estimes i reunir-los especialment, felicitats i celebra-ho i gaudeix-ho!

aquest serà per mi, suposo, el primer nadal solitari de fa molts anys.

un cap de setmana més.

espero que tinguis uns molt bons dies de festa, tranquil·litat i emocions.

Garbí24 ha dit...

uns quant records enganxats a la pàgina 2010, properament els miraràs amb nostàlgia envoltada d'una nova felicitat. Que passis unes bones festes, no miris enrrera.

Albanta ha dit...

Guapaaaaaaaaaa.....

I que el proper anys sigui encara millor!!

Quina colla de "nens" més bonics que tens al teu voltant!! Gaudeix-los a tope!!

Montse ha dit...

Reina del Maresme, mai no canviïs!

Una abraçada des del meu/nostre mar!

Gaudeix de fill i nét i de la vida sencera.

Ens llegim, però per si de cas... Bon Nadal!

(jo aquest any també ho porto fatal, això del Nadal. Malgrat tot, he intentat fer la felicitació virtual, com sempre, etc,etc,etc)

Isa ha dit...

Me n'alegro molt que el teu any hagi sigut positiu. I també m'alegra llegir-te sempre positiva. Una abraçada i que passeu molt bones festes.

Mireia ha dit...

Poder dir d'una mateixa que és "suertuda" ja és ben i ben positiu!!
Petons