dissabte, 12 de març del 2011

Fer feina....


Malgrat que ja tinc una edat, encara em sorprenen moltes coses, deu ser que estic viva i sento, però algunes d'aquestes coses, a la meva edat, ja no m'haurien de sorprendre.
No us heu trobat a la vida en general, pot ser en qualsevol àmbit, gent incompetent que per no dir quelcom tan senzill com "m'he equivocat", o bé, "ho he fet malament, perdona", prefereixen donar les culpes a la persona que tenen al costat? A part els i les que es queixen dels altres per tapar la seva pròpia incompetència.
Ho veig sovint, i m'emprenyo, i decideixo callar per no "liarla parda", o bé perquè el tema no m'interessa, que també passa.
Estem envoltats de persones mediocres que es creuen indispensables, creuen i ho creuen de veres, que sense ells el Món deixa de girar i no.... ho segueix fent.
Persones que se sacsegen les puces, i sempre troben a qui culpar dels mals.
Són perfectes! Al seu entendre és clar...
Em molesten de manera especial les que critiquen , les persones que fan capelletes amb un i un altre, malparlen de tot-hom i es creuen divinitats. Intervenen de totes les converses, ni que no calgui.
No poso ni noms ni llocs, per desgràcia de mediocres en trobem a molts racons...
No sabeu com em cansen....

3 comentaris:

culdolla ha dit...

estadísticament, la majoria som mediocres; durant un temps em va obsessionar provar de no ser-ho...

després vaig entendre que només podia ser jo mateix.

Però és cert, que sovint et pares a escoltar a algú i et quedes amb la boca oberta.

Garbí24 ha dit...

cada dia s'està instaurant més l'egoisme entre la població...això fa que cada vegada més es produeixin aquestes coses.

zel ha dit...

ai, Joana, no és consol, però si t'expliqués... som pocs relativament a la meva escola, però això que comentes és el plat del dia... i es posen en la vida a més de en la feina, cabrons/ones...

Petons!