dimarts, 5 d’abril del 2011

Sant Jordi "diferent"....


Rebo el correu del Veí de Dalt, ja estava bastant impacient per saber a qui he de fer el meu "llibre" virtual.
Ara, que ben pensat jo ja tenia clar quin llibre seria, però, quan saps el nom de qui t'ha tocat al sorteig davant de notari, formal no penseu que el Veí no s'hi posa per qualsevol cosa, doncs ara, que he anat a xafardejar una mica... tinc mil dubtes!
Però crec que la primera és la bona, per tant, encara que no se la seva edat, ni gustos, ni condició sexual..... seguiré amb el que ja havia pensat.
Doncs res blocaire invisible, t'ha tocat una mataronina molt tossuda....

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

doncs ja tens la feina feta....jo encara m'hi haig de posar....

El veí de dalt ha dit...

Pistes: és solter, jove, guapot, torracollons i de la conya. Un joia, vaja!

Anònim ha dit...

Digues que sí, Joana! I l'intríngulis de saber a qui l'has "tocat" tu, què?
Per a mi també serà un Sant Jordi diferent, mira que hi ha dies a l'any, doncs havia de coincidir amb la Setmana Santa...
Un petonàs, rosa d'abril.