diumenge, 15 de gener del 2012

Remember....


Alguns dies, les coses més rutinàries, porten una sorpresa, per petita que sigui, capgira un xic la monotonia.
Ahir, tot netejant la pols, em vaig entretenir, un xic més de lo normal, en un vell aparell tocadiscs que tinc, és molt senzill i porta els altaveus incorporats, però a mi m'agrada conservar un grapat de vinils que tinc i per això, encara, conservo l'aparell. Ni que fa un grapat d'anys que no els escoltava.
Aquest matí, mentre ens arreglàvem per sortir a caminar, gaire bé fins a Llavaneres per la vora del mar, he decidit escoltar algun dels senzills que encara conservo, de quan tenia 15 anys.. no és res!.
En Martí, que gaire bé mai es queixa, em mirava per si els records em feien angoixa, però jo estava tranquil.la, he anat fent mentre canviava els discs, li he ensenyat com ho feia i ell ha trobat que era un rollo, canviar tant sovint, és clar, comparat amb un cd...
M'ha dut bons records escoltar aquella música, ara mateix, tant versionada que gaire bé no es reconeix, però els meus son originals, purs com ho eren en aquell moment i sobre tot, igual de romàntics com llavors m'ho varen semblar.
Ha estat un "remember" agradable. Els he tornat a desar, fins la propera.
El passeig de després també, dia gris i fred, però ja sabeu, a mi m'agraden..

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Veus...sempre hi han coses que ens posen un somriure al llavis de bon matí. Si tenim problemes sempre els podem amagar si ho sabem fer
Bona setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Jo també tinc discos i LP's de vinil, i continuaran a casa.Quins temps, oi? Per cert, dia gris i fred ahir.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Joana, he parlat en més d'una ocasió de la violència de génere masculina però aquesta també existeix, i si és cert que he viscut un cas molt proper.