dijous, 17 de maig del 2012

Mataró, funciona?.....


No. I ahir en vaig tenir una prova ben palpable.
Pàrquing de la Plaça Granollers, gaire bé les 8 de la tarda. Vaig amb una amiga que treu el seu cotxe. La garita de vigilància és buida i a les fosques. Li pregunto i em diu que ja fa uns dies no hi ha ningú.
Arribem a la màquina de pagar, una noia està al davant sense saber què fer, no te targeta de crèdit i la màquina te espatllada, almenys això diu un paper, la recepció de bitllets.
Li aconsellem que truqui al timbre d’informació i una veu li respon, quan ella explica el problema li diuen que vagi al carrer a buscar canvi....
A ella li queda la mateixa cara que a nosaltres. Li pregunta al “sujeto impasible”, així es mostra qui atén el intèrfon, si no hi ha una altre opció, la veu diu no, insisteix, surti i busqui canvi al carrer.
La noia ens mira resignada i donat que no tenim canvi surt al carrer, te el cotxe segrestat.
La meva acompanyant em diu que tota la setmana estan igual, que fins i tot ha vist obrir la tanca i deixar sortir sense pagar a qui s’ha posat “tonto”.
La empresa que gestiona l’aparcament és Gintra, empresa municipal. Deu anar “tant bé” com va Pumsa.
Em pregunto per quin motiu no han posat al ascensor, o qualsevol lloc d’accés, un cartell avisant i evitanr fer anar a la gent com si fossin ninots.
Si tot funciona igual en aquest ajuntament... estem “apanyats”.
(p.d. Tema apart és com estan els carrers de sotracs, faré una foto a un de immens  que hi ha al pas de vianants de la cantonada entre Carrer Emili Cabañes i Camí de la Geganta. Potser esperem arreglar el mateix que algú els denuncií després de prendre mal, com li ha passat a una benvolguda amiga meva)
Aquí teniu el "foradet" en ple pas de vianants. 



2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

a veure si això serà culpa de les retallades.....

Anònim ha dit...

Tot està molt ensopit i trist, Joana. No sé pas si Mataró funciona globalment, però hi ha coses concretes que definitivamnet, no!