dimarts, 1 de gener del 2013

De com començar malament....

I acabar bé.
Aquest any el sopar de cap d'any havia de ser a casa del meu germà Mingo i la seva dona Rosa.
Tot bé fins ahir a les 7 de la tarda, passades, que em va trucar ell per dir-me que estaven amb un virus de panxa i que ho havien intentat, però la febre els tenia fets pols i no s'hi veien en cor. Tenien, fins i tot, la taula posada.
Primer ensurt, després.. hi què fem?, ahir tot tancava abans, tema complicat.
Des seguida vaig contactar amb la meva cunyada Amparo i la iaia Ramona i malgrat que el meu germà ens va oferir el seu menjar, a mi no em va semblar correcte.
Total, una visita ràpida de Amparo a una botiga de menjar fet a Vilassar de Mar, unes gambes descongelades a tota màquina per la Joana i fetes al forn amb all i conyac, uns pica pica rapidets, una taula muntada per el moreno i aquí no ha passat res.
No va ser el mateix, no em vaig poder ni mudar, tot va estar preparat en poc més d'una hora i mitja.
El raïm, com no, embossat i preparat per la iaia Ramona.
En Martí, entre whatsapp i whatsapp, servir i recollir. Tot en equip.
Varem acabar aviat, a les 2 tothom era a casa seva i nosaltres amb tot recollit. 
Això sí, varem trobar a faltar els que havien de ser els amfitrions que avui, estan encara fatal i no sols això, mitja família ha sucumbit al virus.
Ja portem dos anys que acabem l'any de manera molt diferent al previst, el proper, ha de ser sonat, però molt!
És clar que després veus aquesta foto de la Xènia "fiestera" i ja no recordes ni els nervis ni la feinada.
Bon any a tots i totes.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure si es posa tothom bé aviat!

Montse ha dit...

Des d'una grip profunda, Bon Any!!!

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Los "Calés", dicen que comenzarlo mal es sinónimo de un buen año. Así que anímate y adelante, nos quedan aún 364 días de sueños y sorpresas...
Feliç 2013. Un beso de Bienve.

Joana ha dit...

Bon Any Joana. Si ha acabat bé és el que importa...els virus ja marxaran :)

Ametlla ha dit...

Bon any guapa. Petons

zel ha dit...

Però tot passarà i són tan tan guapos tots! Al voltant de la taula, no hi eren, però els hi senties!
Bones diades!

Garbí24 ha dit...

saber fabricar un pla B en poca estona és el que realment compta per acabar passant-ho.
Bony any i que es recuperi tothom

Anònim ha dit...

Vaja... tan organitzat que ho teníeu... però ja veig que a tu mai t'agafen "en calces". Dona previsora val per dos, o tres! Feliç 2013, Joana i família!!!

Anònim ha dit...

Doncs trobo que veu passar un cap d'any d'alló més entretingut i divertit

que tingueu un venturós 2013