dilluns, 4 de gener del 2016

Calma, tranquil·litat i molt d'amor....


No faré cap llista, ni valoració, de l'any passat, ni propòsits pel que just comença, ja fa temps que no ho faig, total... la vida, després, fa el que vol.
Però fins avui, que començo la darrera i espero que veritable setmana de vacances, tot ha anat rodat, estic tan satisfeta i encantada que segur he agafat algun quilet... (no diré pas que han estat els torrons!)
Ha estat un Nadal i cap d'any molt animat, molt familiar, amb molta dedicació als néts i neta, i jo encantada, això és el millor sistema per desconnectar de la feina. 
Aquesta setmana, tal com deia, és meva, cinc dies per reprendre el gim, caminar, i a poder ser, fer alguns cafés que encara tinc pendents....
He viscut tants moments de goigs, de sorpreses, d'abraçades, de petons, de retrobaments que no podria tenir, ni desitjar, res més.
Deixo un grapat d'imatges, sense cap dubte, la millor, tornar ajuntar tots els meus fills, joves, gendre i néts al voltant d'una taula. Ara tinc clar que això trigarà a tornar a passar. Quina gran i preciosa família tinc.
El dinar de Nadal, elabotrat, complicat i com diu el meu fill Carles, els estic acostumant malament i el llistó comença a ser massa alt! (Però jo encantada).
No demano res més per aquest any nou, cuidar d'aquesta família que creix al meu voltant i que tants bons instants em dóna.
Sóc molt feliç.



























3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

quasi que podries fer sopar per un Nadal de blocaires no? encara que fos el més de Juny...
ets una crack..Bon any

Relatus ha dit...

Nivell alt?? Altíssim, crec que no he menjat mai així ;) Bon any, Joana i família

Conchi ha dit...

Aquestes festes has tingut allò que mereix Joana. Felicitats per tu i la teva família. La teva casa sembla un restaurant de cinc forquilles.

Una abraçada.