diumenge, 12 de juny del 2016

Un apunt de cap de setmana....

Ahir vaig gaudir, molt més del que pensava fer-ho, de la festa d'aniversari de l'Esplai Garbí, 40 anys!.
En Martí és monitor del mateix i em va demanar que fes un pastís pel concurs, que no vaig guanyar, però tampoc era això el que cercava. Jo gaudeixo de l'elaboració, i de què agradi, res més.
Al vespre no pensaba baixar al concert, però com que era música reggae, que m'encanta i a ell li feia gràcia, vaig anar-hi fins passades les 12 del vespre, després de cuidar en Biel poques forces més tenia!


















Vaig gaudir molt, dels dos conjunts, els novells Aldaba i els professionals A4 Reggae Orchesta, molt potents, si tinc oportunitat, els tornaré a veure.




Avui, que he fet una petita escapada a la feina, ja sabeu, dies complicats, i que ara ja torno a gaudir d'en Biel, he posat música aleatòria i m'ha sortit Maná, fa temps que no l'escoltava. M'éncanten. Aquesta canço em recorda una dita de la meva mare: la gallina vella fa bon caldo, el cavall vell, més aviat dona mal de cap.
Per tant, avui d'àvia fins que recullin el menut i després... relax, que ja toca, i queden dies durs per al davant.
Música, quina gran companyia a la meva vida.
Deixo dos tastets del que he escoltat, escolto, aquest cap de setmana.
Ballem!!