dimarts, 23 d’agost del 2016

Massa ràpid!


(El pastís Red Velvet, el va fer el meu fill Carles, espectacular!)

Crec que aquesta serà l'expressió més emprada els pròxims dies, massa ràpid passen les vacances i és que han estat tan plenes, de mil coses, activitats, família, uns dies a Bilbao, dinars, sopars, somriures, néts i neta, fills i filla, joves... Crec que mai havia tingut un estiu tant actiu.
I dilluns, si cap primitiva o arregla, tornar-hi... i com cada any, més vella!
Com he vist llocs tan bonics, i que em costa escollir quines imatges, faré alguns escrits sols per aquestes.
Començo, no cal dir-ho, amb el meu aniversari, abans-d'ahir, envoltada de gent que estimo, va ser una nit molt maca.
Molts regals, unes sabatilles per caminar, colonia, vi i oli artesanals, un cremador de cuina, una amassadora i... un bitllet a Melbourne! 
I Castro Urdiales, que n'he quedat, del tot, enamorada....



(La meva família, fills, filla, joves i en Biel, faltaven dos néts i el meu fill Daniel, però els vaig tenir molt presents)



Sort que vaig rebre ajut per bufar!





En Martí m'esperava a mitja nit, quan vaig tornar de Bilbao, amb un pastisset i decoració :)


Castro Urdiales, espectacular!









Seguiré...










1 comentari:

Garbí24 ha dit...

55....ara vindrà el millor de tot. Segur que serem més grans però si ho fem així serem molt afortunats,potser més que amb una primitiva.
I queda un café pendent encara....